Fryzjer ma pomóc wypromować Sieradz
26.05.2009, 08:22
Motywem przewodnim działań promocyjnych Sieradza są skojarzenia z włosami i ich pielęgnacją.
Jednym z najważniejszych elementów budowania wizerunku miasta Sieradza będzie hasło ”Open Hair” (tłumaczone przez Urząd Miasta Sieradza jako ”Fryzury pełne pomysłów”) i postać Antoine’a Cierplikowskiego, w podręcznikach fryzjerstwa wymienianego jako jeden z najważniejszych ludzi w historii tego zawodu. W promocji miasta ma pomóc zaplanowany na 17-19 lipca Sieradz Open Hair Festival (impreza odwołująca się do tworzenie fryzur i stylizacji włosów), a w kolejnych latach także m.in.: Open Hair Cafe (pub wypełniony gadżetami związanymi z fryzjerstwem) i Maestro Antoine Open Hair Museum (muzeum pamiątek związanych z Antonim Cierplikowskim). Autorem strategii marki miasta jest agencja Metamorphosis Brand Communications.(DOK, 26.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










