Od wczoraj reklamy przypominają o rocznicy 4 czerwca '89
26.05.2009, 08:22
Ruszyła kampania Inicjatywy Razem 89, której celem jest promowanie 4 czerwca jako święta polskiej wolności i kształtowanie debaty publicznej o tej rocznicy.
Razem 89 to inicjatywa powołana przez największe polskie organizacje pozarządowe w ramach społecznych obchodów 20-lecia wolności. W sumie jest to 140 organizacji, w tym przede wszystkim te, które w 2007 roku zorganizowały kampanię frekwencyjną ”Zmień kraj – idź na wybory” - m.in.: Fundacja Batorego, Projekt: Polska, Fundacja Ośrodka Karta, Wolna Białoruś, KIK Warszawa, Amnesty International. Osią kampanii jest strona razem89.pl i prowadzona poprzez nią akcja ”Dziękujemy za 20 lat wolności” - każdy może symbolicznie podziękować za 20 lat wolności twórcom reform. Inicjatywę wspiera reklama internetowa, telewizyjna (TVN, TVN 24), w sieci Multikino i działania PR. W ramach kampanii wyprodukowano też materiały BTL i gadżety, które organizatorzy wysyłają do uczestników Razem 89 z całego kraju. Strategię kampanii opracował zespół pod kierunkiem Szymona Gutkowskiego, dyrektora generalnego DDB Warszawa. Kampania jest wynikiem interaktywnej współpracy zespołów kilku agencji. Autorem logo jest Wojciech Mierowski z agencji BNA. Stronę oraz kampanię internetową przygotowała Tribal DDB pod kierunkiem Michała Rutkowskiego. Za działania PR odpowiadają Hanna Waśko i Ania Krzyżanowska związane z Rc2, za kreację spotów – DDB, a za ich produkcję – Cut Cut. Kreacja i produkcja materiałów BTL to Gutenberg On Line. Bezpłatne media planują i negocjują Value Media oraz OMG.(MŁ, 26.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










