”Rzeczpospolita” uczy biznesowego angielskiego
25.05.2009, 08:22
Od dzisiaj przez kolejne trzy dni w połowie nakładu ”Rzeczpospolitej” pojawią się płyty z kursem biznesowego języka angielskiego.
Seria jest przeznaczona dla osób zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej, współpracujących z zagranicznymi partnerami, ale też poszukujących pracy. Zawiera zestaw słownictwa związanego np. z zakładaniem firmy, zawieraniem kontraktów handlowych czy rozmową kwalifikacyjną. Płyty podniosą cenę gazety do 7,99 zł (bez dodatku – 3,40 zł). Od dzisiaj do środy łączny nakład ”Rzeczpospolitej” wynosi średnio 250 tys. egz. Serię wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, TV 4, TVN Siedem, TVP Info, Discovery Channel, Polsat Sport, TVN 24) i radiu (Program I i III Polskiego Radia, RMF FM, RMF Classic, Radio PiN, Tok FM). Za kreację odpowiada agencja BBDO Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Rzeczpospolitej” w pierwszym kwartale br. wyniosło 149 609 egz. (dane ZKDP).(AW, 25.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










