Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Focus Media Group z budżetem Colgate-Palmolive

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę Colgate-Palmolive.

Umowa między firmami dotyczy stałej obsługi w obrębie wszystkich marek z portfolio firmy. Agencja ma być odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję materiałów reklamowych. Strony nie informują, jak długo ma trwać ich współpraca.

(DOK, 25.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.