Katy Perry śpiewa w reklamach ciastek Hit
25.05.2009, 08:19
Po kilkuletniej przerwie Bahlsen wrócił w piątek z kampanią reklamową ciastek Hit.
Jej hasło to ”Przebojowa paczka”, a celem jest zbudowanie wizerunku marki jako tej, która łączy ludzi w zabawie, i umocnienie jej pozycji w kategorii ciastek. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 20-34 lat. W ramach kampanii przygotowano 30- i 15-sekundowe spoty, których bohaterem jest grupa przyjaciół, a oprawę muzyczną stanowi utwór ”Hot’n’Cold” amerykańskiej wokalistki Katy Perry. Działania reklamowe będą prowadzone także w Internecie, prasie handlowej i poprzez BTL. Autorką pomysłu kreatywnego jest agencja G7. Spot wyprodukowało studio Graffiti Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Materiały BTL przygotowała firma 3Points, a działaniami PR zajęła się agencja PR Inspiration.(MŁ, 25.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










