Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet na promocję oliwy do wzięcia

Do 10 agencji zamierza zaprosić biuro radcy handlowego ambasady Hiszpanii do walki o budżet kampanii promującej hiszpańską oliwę. Budżet działań oszacowano na ok. 100 tys. euro.

Do zadań zwycięskiej agencji należeć będzie kreacja ogólnopolskiej kampanii ATL i BTL. Jej celem ma być wyróżnienie hiszpańskiej oliwy spośród innych pojawiających się na rynku, głównie włoskiej – bez wskazywania na konkretne marki. Działania mają wskazywać Hiszpanię jako głównego producenta i eksportera oliwy.

(DOK, 21.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.