Dział: INTERNET

Dodano: Maj 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel Gadu-Gadu został operatorem komórkowym

GG Network SA, właściciel komunikatora Gadu-Gadu, kampanią reklamową wspiera uruchomienie usługi wirtualnego operatora komórkowego, którą od wczoraj świadczy pod marką Gadu Air.

Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, plakaty w szkołach, reklamy na autobusach, telewizję (4fun.tv i MTV Polska), prasę (tytuły młodzieżowe i magazyny branżowe) oraz radio (stacje dla młodzieży). Kreację przygotowała agencja San Markos Republika Dobrej Marki, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kampania została zaplanowała do czerwca br. Poprzedziły ją działania teaserowe. Od wczoraj GG Network jest operatorem wirtualnej telefonii komórkowej, którą świadczy w oparciu o infrastrukturę Polkomtelu SA. Spółka zdecydowała się sprzedawać usługę MVNO w modelu prepaidowym. Startery można kupować przez Internet, a w najbliższych dniach pojawią się też w punktach sprzedaży, m.in. sieci Kolporter. GG Network nie ujawnia wydatków, jakie przeznaczono na uruchomienie usługi MVNO. Nie zdradza również, ile kart SIM chce sprzedać do końca br. – Docelowo liczymy, że do 10 procent użytkowników Gadu-Gadu będzie korzystać z Gadu Air – mówi Piotr Pokrzywa, członek zarządu GG Network. Obecnie miesięcznie z komunikatora Gadu-Gadu korzysta 6 mln internautów.

(KOZ, 19.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.