Dział: INTERNET

Dodano: Maj 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OMG Digital: Internet wygrywa z telewizją i prasą

W poszukiwaniu rozrywki, informacji i porad więcej Polaków wybiera Internet niż telewizję czy prasę – wynika z badania OMG Digital.

52,2 proc. badanych wskazuje Internet jako medium, z którego korzysta, szukając rozrywki. Telewizję wybiera w tym celu 29,2 proc. ankietowanych. Różnica w wyborze mediów jest jeszcze większa wśród studentów - 72 proc. preferuje Internet, 11 proc. – telewizję. Internet jest również najczęściej wybieranym medium przy poszukiwaniu bieżących informacji z kraju i ze świata. Wskazuje go 51,8 proc., telewizję - 37,3 proc., a prasę – 5,7 proc. Nie inaczej jest, jeśli chodzi o źródło wiadomości na temat zdrowia i urody oraz porad dotyczących gotowania: korzystanie w tym celu z Internetu deklaruje 64,5 proc. respondentów, z prasy – 11,3 proc., a z telewizji – 6,3 proc. Telewizję jako główne medium wybierają ci respondenci, którzy chcą oglądać filmy i seriale (74,8 proc. badanych). Z Internetu korzysta w tym celu 14,5 proc. badanych. Badanie wykonano w lutym br. metodą CAWI (kwestionariusze internetowe) na próbie 644 internautów. OMG Digital to dział OmnicomMediaGroup specjalizujący się w tworzeniu i realizacji niestandardowej komunikacji marketingowej online.

(KOZ, 18.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.