TVP oceni programy telewizyjne
15.05.2009, 08:13
Telewizja Polska szuka firmy, która przez rok będzie badać programy telewizyjne.
W stosunku do programów od dawna już emitowanych badania mają ustalić m.in. stopień identyfikacji widzów z programem oraz możliwy zakres zmian, a także ocenić sposoby promocji audycji. Natomiast badania nowych programów powinny określić m.in. poziom ich zrozumienia, unikalności, dopasowania do TVP i wpływu na wizerunek marki, wskazać potencjalną grupę docelową, oczekiwaną częstotliwość emisji i miejsce w ramówce, a także ocenić atrakcyjność programu na tle konkurencji. Badane będą osoby oglądające telewizję co najmniej dwie godziny dziennie, z Warszawy lub miast średniej wielkości (ok. 100 tys. mieszkańców), mające wykształcenie przynajmniej średnie.(RUT, 15.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










