Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 15, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play chce przejąć klientów konkurencji, kusząc ich ofertą Mixtura

Wystartowała przygotowana przez Play oraz agencję Change Integrated kampania reklamowa oferty Play Mixtura.

Play komunikuje w kampanii, że klient nie musi wybierać tylko jednego benefitu, bo wszystkie elementy (najkrótszy kontrakt, atrakcyjna cena za minutę i telefon za 1 zł) są w jednej ofercie. Kampania potrwa półtora miesiąca i będzie miała miejsce w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN), prasie (m.in.”Fakt”, ”Super Express”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Angora”, ”Auto Świat”, ”Gala”), radiu i na nośnikach outdooru. Reklamy ambientowe będzie można zobaczyć m.in. na basenach i klubach fitness. Autorami pomysłu i strategii po stronie agencji są: art director Jakub Zielecki, copywriter Michael White, dyrektorzy kreatywni Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka, dyrektor strategiczny Adam Śmiłowski i planner strategiczny Maja Łazowska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne Easy Hell Productions, wyreżyserowali je Sune Maroni oraz Nic Osborne.

(MŁ, 15.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.