Dział: PRASA

Dodano: Maj 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od czerwcowego numeru "Cztery Kąty" w nowym layoucie

Miesięcznik "Cztery Kąty" (Agora SA) pojawi się jutro w nowej makiecie.

Zmiany przygotowali Andrzej Przygodzki, dyrektor graficzny grupy czasopism Agory, i Ewa Hlibowicka, p.o. kierownik artystyczny ”Czterech Kątów”. W magazynie pojawiła się m.in. nowa czcionka, jest więcej zdjęć i czytelniejsza nawigacja. Odświeżenie miesięcznika nie wpłynęło na jego cenę (5,99 zł). Do wydania dołączono książeczkę z pomysłami na dekoracje, które można wykonać samodzielnie. Sprzedaż czerwcowego numeru wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style). Spoty przygotowało studio BadiBadi, media zaplanował dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Czterech Kątów” w ub.r. wyniosło 115 928 egz. (dane ZKDP).

(AW, 14.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.