Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Scholz & Friends Warszawa dla Mercedes-Benz Polska

Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię nowego Mercedesa klasy GLK (Mercedes-Benz Polska).

Hasło przewodnie kampanii prowadzonej w głównych kanałach telewizyjnych i telewizjach internetowych brzmi: ”Zaskakujący. Nowy Mercedes GLK”. Reklamom w prasie i w Internecie towarzyszy hasło ”1000 wrażeń/h”. Działania potrwają do czerwca. Scholz & Friends Warszawa obsługuje wszystkie marki samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych Mercedes-Benz Polska, a także usługi posprzedażowe serwisu Mercedes-Benz.

(DOK, 14.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.