Butelka Okocimia pokazywana w kampanii
11.05.2009, 08:02
Ruszyła kolejna odsłona telewizyjnej kampanii piwa Okocim (Carlsberg Polska), przygotowana przez agencję Red 8 Communications Group.
15-sekundowy spot, emitowany w TVN-ie, Polsacie i kanałach tematycznych (m.in. TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport), pokazuje nową, bezzwrotną butelkę Okocimia z grawerunkiem na bokach. Ostatnio zmieniono logo i kolorystykę etykiet tej marki oraz uporządkowano wizerunek trzech rodzajów Okocimia: Premium Pils, Mocnego i Pszenicznego. Wersja Premium Pils jest koloru zielonego, marki Mocne – czarnego, a marki Pszeniczne – żółto-złotego. Nową butelkę i etykiety przygotowała londyńska agencja LFH Illuminating Brands. Media zaplanował i kupił Media Direction OMD. Grupą docelową marki są mężczyźni w wieku 30-45 lat, mieszkający w miastach, smakosze piwa.(MAZ, 11.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










