Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Butelka Okocimia pokazywana w kampanii

Ruszyła kolejna odsłona telewizyjnej kampanii piwa Okocim (Carlsberg Polska), przygotowana przez agencję Red 8 Communications Group.

15-sekundowy spot, emitowany w TVN-ie, Polsacie i kanałach tematycznych (m.in. TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport), pokazuje nową, bezzwrotną butelkę Okocimia z grawerunkiem na bokach. Ostatnio zmieniono logo i kolorystykę etykiet tej marki oraz uporządkowano wizerunek trzech rodzajów Okocimia: Premium Pils, Mocnego i Pszenicznego. Wersja Premium Pils jest koloru zielonego, marki Mocne – czarnego, a marki Pszeniczne – żółto-złotego. Nową butelkę i etykiety przygotowała londyńska agencja LFH Illuminating Brands. Media zaplanował i kupił Media Direction OMD. Grupą docelową marki są mężczyźni w wieku 30-45 lat, mieszkający w miastach, smakosze piwa.

(MAZ, 11.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.