Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paralotna autorką reklam Plusssz Active

Agencja Paralotna przygotowała kampanię dla marki Plusssz Active firmy Polski Lek SA.

Celem działań prowadzonych pod hasłem ”Wiedza Lekkostrawna” jest przekonanie studentów, że suplement diety Plusssz Active wspomaga przyswajanie wiedzy. Kampania, która startuje dziś, obejmuje prasę (dwa layouty ”Matematyka” i ”Biologia”), radio i plakaty na wyższych uczelniach. Potrwa do czerwca. Pomysł przygotowali: dyrektorzy kreatywni Paweł Lis i Michał Holewjusz, copywriter Florian Malak, art director Daniela Studzińska oraz dyrektor strategiczny Michał Soroczyński.

(MŁ, 08.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.