Dział: PRASA

Dodano: Maj 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Turzyńska specjalistą ds. promocji "Metra"

Izabela Turzyńska została specjalistą ds. promocji i PR bezpłatnego dziennika "Metro" (Agora SA).

Turzyńska zastąpiła Danutę Pawlak, która rozstała się z wydawnictwem. Odpowiada za wsparcie działań public relations i rozwijanie strategii komunikacyjnej tego tytułu oraz za koordynację pracy agencji Ciszewski Public Relations SA, z którą ”Metro” współpracuje od lutego br. Dotychczas Turzyńska pracowała w biurze prasowym Agory jako specjalista ds. komunikacji.

(AW, 07.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.