Multipakiety w ofercie biura reklamy prasy codziennej Springera
06.05.2009, 08:40
Multipakiet Standard i Multipakiet ASP to nowe pakiety dostępne od 4 maja br. w ofercie biura reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska. Dają możliwość łączenia reklam w gazetach codziennych wydawcy i jego serwisach internetowych.
W ramach Multipakietu Standard można wykupić reklamę w wybranym dzienniku wydawcy (”Dziennik”, ”Fakt”, ”Przegląd Sportowy”) oraz w powiązanym z nim serwisie internetowym (Dziennik.pl. eFakt.pl lub Sports.pl). Z kolei Multipakiet ASP obejmuje kampanię we wszystkich gazetach codziennych i emisję reklam we wszystkich serwisach internetowych wydawnictwa. Reklamy prasowe w Multipakiecie ASP planowane są w ramach dostępnego modelu PressPower oferującego reklamę tego samego dnia, w tym samym formacie w dziennikach wydawcy. Emisja reklam w serwisach internetowych oparta jest natomiast na modelu ROS (Run on Site) gwarantującym maksymalizację zasięgu. – W wypadku Multipakietów nie mówimy o konkretnej wysokości rabatów. Ten produkt biura reklamy ma swoje odrębne cenniki – tłumaczy Anna Gancarz, PR manager w Axel Springer Polska. Przykładowa oferta Multipakietu Standard obejmuje emisję reklamy full page lub junior page w ”Dzienniku” wraz z jednodniową kampanią w serwisie Dziennik.pl w cenie od 47,5 tys. zł netto.(AW, 06.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










