”Wprost” wyda w maju ponad 800 tys. zł na promocję
06.05.2009, 08:35
W maju br. AWR ”Wprost” przeznaczy na promocję tygodnika ”Wprost” 837 tys. zł.
Sprzedaż bieżącego numeru tygodnika z drugą częścią ”Vademecum Zdrowia” wspierają reklamy w radiu (Radio Zet, Radio PiN), prasie (”Rzeczpospolita”) oraz Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, o2.pl, Gazeta.pl). Wartość kampanii promującej to wydanie wynosi ponad 467 tys. zł. Dodatek o zdrowiu poświęcony nowotworom ukazał się w całym nakładzie tygodnika (193 200 egz.) i nie podniósł jego ceny (5,50 zł). Kolejne 370 tys. zł wydawca przeznaczył na promocję wszystkich majowych numerów ”Wprost” na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju (citylighty AMS SA). Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w styczniu i lutym br. wyniosło 119 235 egz. (dane ZKDP).(AW, 06.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










