Dział: PRASA

Dodano: Maj 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Wprost” wyda w maju ponad 800 tys. zł na promocję

W maju br. AWR ”Wprost” przeznaczy na promocję tygodnika ”Wprost” 837 tys. zł.

Sprzedaż bieżącego numeru tygodnika z drugą częścią ”Vademecum Zdrowia” wspierają reklamy w radiu (Radio Zet, Radio PiN), prasie (”Rzeczpospolita”) oraz Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, o2.pl, Gazeta.pl). Wartość kampanii promującej to wydanie wynosi ponad 467 tys. zł. Dodatek o zdrowiu poświęcony nowotworom ukazał się w całym nakładzie tygodnika (193 200 egz.) i nie podniósł jego ceny (5,50 zł). Kolejne 370 tys. zł wydawca przeznaczył na promocję wszystkich majowych numerów ”Wprost” na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju (citylighty AMS SA). Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w styczniu i lutym br. wyniosło 119 235 egz. (dane ZKDP).

(AW, 06.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.