Lech rozpoczął kampanię ”Więcej z życia”
05.05.2009, 12:59
Agencja reklamowa Grandes Kochonos przygotowała nową kampanię piwa Lech (Kompania Piwowarska) pt. ”Więcej z życia. Zimny Lech”.
Zrealizowany w RPA spot opowiada historię mężczyzny, który ma życie pełne wrażeń – zostaje bohaterem, poznaje kolejne miłości i nawet w domu starców nie próżnuje, aż pielęgniarka przyprawia go o zawał serca. Na koniec reklamy pada pytanie ”Czy można z życia wycisnąć jeszcze więcej?” i odpowiedź ”Można. Więcej z życia. Zimny Lech”. Kampania jest kontynuacją nowej strategii komunikacji pt. ”Więcej z życia” pozycjonującej Lecha jako nowoczesną markę dla młodych mężczyzn. Media zaplanował i kupił Starcom.(MAZ, 05.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










