Dział: PRASA

Dodano: Maj 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tina" w ślad za "Przyjaciółką" zmienia się w dwutygodnik

Wydawnictwo Bauer zdecydowało, że "Tina" będzie dwutygodnikiem, a nie jak dotąd tygodnikiem.

Zmiana częstotliwości ukazywania się pisma została zgłoszona w sądzie okręgowym w ubiegłym tygodniu. Wydawca tłumaczy, że podjął taką decyzję ze względu na dobre wyniki sprzedaży dwóch numerów podwójnych ”Tiny”. Według danych wydawcy wielkanocne wydanie łączone (nr 14-15) sprzedało się w nakładzie 725 tys. egz., a kolejne (16-17) – w 650 tys. egz. Numer świąteczny był też pierwszym, który ukazał się po relaunchu pisma. Zmieniła się jego makieta, a objętość wzrosła do 100 stron - dodatkowe miejsce zajęły poszerzone działy główne: kulinarny, zdrowotny, o urodzie, modzie, prawie i psychologii. Wprowadzono lepszej jakości papier i promocyjną cenę – 99 groszy (wcześniej 1,30 zł). ”Tina” jest już drugim tygodnikiem z segmentu poradnikowego, który w ostatnim czasie stał się dwutygodnikiem. Na początku lutego br. w dwutygodnik przekształciła się ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA). Po zmianie częstotliwości ukazywania się ”Tiny” w grupie tygodników poradnikowych dla kobiet pozostaną trzy tytuły: ”Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), ”Pani Domu” (Marquard Media Polska) i ”Naj” (G+J Polska). Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Tiny” w styczniu i lutym br. wyniosło 315 278 egz. (dane: ZKDP).

(AW, 05.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.