”Film” z promocją w mediach
Majowe wydanie miesięcznika ”Film” (Platforma Mediowa Point Group SA) wspiera promocja w mediach.
Numer jest dostępny w dwóch wersjach: z płytą DVD z filmem pt. ”Dr T. i kobiety” w reżyserii Roberta Altmana (cena 9,90 zł, nakład ok. 43,5 tys. egz.) oraz bez dodatku (cena 6,90 zł, nakład ok. 21,5 tys. egz.). Sprzedaży wydania towarzyszy kampania promocyjna w prasie (”Przekrój”, ”Dziennik”), telewizji (sponsoring wybranych filmów na kanale Kino Polska), Kinotece oraz w Internecie (Gazeta.pl, Interia.pl, Mediarun.pl, Stopklatka.pl, Filmweb.pl, Korba.pl). Za kreację i zakup mediów odpowiada Media Point Group, spółka należąca do PMPG SA. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Filmu” od kwietnia do grudnia ub.r. wyniosło 37 164 egz. (dane ZKDP).(AW, 04.05.2009)










