Polsat i TVN promują swoje nowości programowe
05.09.2005, 09:36
Nowy serial TVN-u "Niania"
Polsat i TVN rozpoczęły kampanie reklamowe nowości programowych z jesiennych ramówek. Polsat promuje trzy pozycje, TVN cztery.
Kampania reklamowa Polsatu potrwa trochę ponad miesiąc. Promowane są dwa seriale: ”Tango z Aniołem” i ”Gotowe na wszystko” oraz reality show ”Za wszelką cenę”. Jako nośniki outdoorowe wykorzystano billboardy i citylighty (w sumie ok. 2 tys., w dziewięciu największych miastach) oraz tramwaje. Kampania radiowa obejmuje RMF FM, Radio Zet i sieć Złote Przeboje, a internetowa - największe portale. Obsługą mediową zajął się Media Direction OMD. Kreację stacja przygotowała we własnym zakresie. - Wybraliśmy te programy do promocji, ponieważ to nasze topowe nowości. Dodatkowym powodem jest fakt, że te trzy pozycje nadawane są po kolei w środę, czwartek i piątek w prime time – mówi Sławomir Assendi, p.o. dyrektora pionu strategii i komunikacji Polsatu. TVN promuje trzy seriale: ”Magda M.”, ”Anioł stróż” i ”Niania” oraz program rozrywkowy ”Szymon Majewski Show”. - To są nasze główne nowości – podkreśla Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN-u. Reklamy można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej (w sumie 1,5 tys.), w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Layouty pojawią się także w prasie (głównie tv guide’y). Tam też dodatkowo promowane będą topowe filmy, jakie stacja zamierza wyemitować jesienią, m.in. ”Harry Potter 2”, ”Gladiator”, ”Władca Pierścieni 2”. Kreację kampanii TVN przygotował wspólnie z agencją Tuba Urząd ds. Nagłaśniania. Media zakupił i zaplanował Mediaedge:cia. Kampania potrwa dwa miesiące.(MS, 05.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










