Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Change Integrated Agencją Roku w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2009

20 złotych, 30 srebrnych i 52 brązowe statuetki wręczono podczas wczorajszej gali szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR.

Agencją Roku została Change Integrated, która otrzymała najwięcej punktów za zdobyte statuetki. Nagrodę dla Domu Produkcyjnego Roku zdobył Film Republic, a Studiem Postprodukcyjnym Roku zostało Chimney Pot. Po raz pierwszy przyznano tytuł Fotografa Roku - odebrała go Julia Fullerton-Batten. Change Integrated zdobyła złotą statuetkę w kategorii Kampania za działania pt. ”Pomnik Onowałowa” wprowadzające na rynek środek na kaca Spectab. Za tę pracę agencja dostała także złoto w kategorii Active Advertising. W tej kategorii złoto przypadło również agencji McCann Erickson za kampanie dla Greenpeace Polska pt. ”W brud”. W kategorii Ilustracja złoto odebrał ilustrator Krzysztof Gawronkiewicz za album komiksowy pt. ”Mikropolis. Moherowe Sny”, zrealizowany dla Egmont Polska. Złotą statuetkę dostał też Platige Image za film animowany pt. ”Laska”. W kategorii Fotografia złoto trafiło do agencji Photo–shop za zdjęcia kolekcji odzieży Anny Kuczyńskiej. Złotem nagrodzono też agencję Photoby za pracę pt. ”Chłopiec, dziewczynka” zrealizowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje. W kategorii Film – Reklama TV/Cinema złota statuetka trafiła do agencji reklamowej Opus B za film internetowy reklamujący telefon informacyjny 118 118 pt. ”Żyrafa, żyrafa, bałwanek” zrealizowany dla Eniro. Natomiast w kategorii Reklama Print złotej statuetki nie przyznano. Wśród 167 zgłoszonych prac nagrodzono tylko 15. – Poziom reklamy drukowanej był niższy niż w ubiegłym roku. Nie zależy to jednak od samych agencji, tylko reklamodawców, którzy akceptują pomysły – mówi Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny Euro RSCG, przewodniczący jury oceniającego tę kategorię. Złota nie było także w kategoriach: Design, Media interaktywne, Reklama radiowa. Z kolei najwięcej złotych statuetek, aż 12, przyznano w kategorii Warsztat TV/Radio/Cinema & Music Video. – Warsztat mamy na najwyższym światowym poziomie. Reklamy pod względem scenografii, reżyserii, muzyki i kostiumów są bardzo dobre – uważa Kot Przybora, przewodniczący jury w kategorii Warsztat, prezes Klubu Twórców Reklamy. Za reżyserię złotem nagrodzono Macieja Kowalczuka z Chuk Chuk za spoty promujące Simplusa (Polkomtel) pt. ”Doktor” i ”Staw”. Za scenografię złoto trafiło do Jeremiego Brodnickiego za reklamę Orange Mix pt. ”Marionetka”. Trzy serie reklam Simplusa nagrodzono złotem za kostiumy: ”Doktor” i ”Staw”, ”Ricardo’s Declaration” i ”Łoże śmierci” oraz ”Western” i ”Rewolucja”. W kategorii Warsztat za zdjęcia złoto trafiło do Sebastiana Miłaszewskiego za reklamę Orange Mix pt. ”Marionetka” i do Bartka Kaczmarka za spoty Simplusa pt. ”Doktor” i Staw”. Za montaż złotem uhonorowano: spot promujący Volkswagen Bank Polska pt. ”Wolni zawodowcy” montowany przez Piotra Alchimowicza, reklamę ”Marionetka” zmontowaną przez Wojciecha Włodarskiego oraz spoty ”Doktor” i ”Staw” zmontowane przez Marka Skorupskiego. Dwiema złotymi statuetkami nagrodzono reklamy za ścieżkę dźwiękową: spot promujący Simplusa pt. ”Tania sensacja” (za dźwięk odpowiadała firma Genetix/Maciej Tegi) i reklamę piwa Dębowe Mocne pt. ”Slow Motion”. Dźwięk do niej zrealizował Jakub Pietrzak z Post Meridian. Tytuł Reklamodawcy Roku przypadł Polkomtelowi. Polski Konkurs Reklamy KTR organizują Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Lista wszystkich nagrodzonych na Press.pl. Zobacz też: Fotorelacja z gali KTR 2009

(MAZ, 30.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.