Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 05, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła promocja zmienionej ”Gazety Praca”

Dziś w największych miastach czytelnicy ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) otrzymają zmieniony poniedziałkowy dodatek o pracy.

W ”Gazecie Praca” wprowadzono nowy podział ogłoszeń w oparciu o branże. Każda sekcja jest wyróżniona innym kolorem i odrębną winietą. W poszerzonej części redakcyjnej pojawią się tematy dotyczące pracy za granicą – to skutek przeniesienia dodatku ”Europraca” (ze środy). Nowa struktura ”Gazety Praca” zostanie wprowadzona w wydaniach ”GW” w największych miastach: w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu - stanowi to 60 proc. nakładu dziennika. Zmiany w dodatku poprzedzono badaniami przeprowadzonymi przez MillwardBrown SMG/KRC na temat sposobów poszukiwania pracy przez Polaków. – Dostosowujemy ”Gazetę Praca” zarówno do osób poszukujących pracy, jak i firm rekrutujących. Liczba ogłoszeń publikowanych w dodatku wciąż rośnie. W pierwszym półroczu tego roku wyniosła 45 tysięcy, o 18 procent więcej niż w tym okresie 2004 roku – mówił na piątkowej konferencji prasowej Marek Tretyn, dyrektor sprzedaży reklam i ogłoszeń ”Gazety Wyborczej”. Dodatek jest promowany od niedzieli w TVP (przez trzy kolejne weekendy), w radiach (w poniedziałki) i na 2,2 tys. nośników reklamy zewnętrznej. Hasło kampanii brzmi: ”Łatwiej szukać, łatwiej znaleźć”. Media zaplanował Starlink, z wyłączeniem outdooru, za który odpowiada AMS. Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa.

(GK, 05.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.