Ruszyła promocja zmienionej ”Gazety Praca”
Dziś w największych miastach czytelnicy ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) otrzymają zmieniony poniedziałkowy dodatek o pracy.
W ”Gazecie Praca” wprowadzono nowy podział ogłoszeń w oparciu o branże. Każda sekcja jest wyróżniona innym kolorem i odrębną winietą. W poszerzonej części redakcyjnej pojawią się tematy dotyczące pracy za granicą – to skutek przeniesienia dodatku ”Europraca” (ze środy). Nowa struktura ”Gazety Praca” zostanie wprowadzona w wydaniach ”GW” w największych miastach: w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu - stanowi to 60 proc. nakładu dziennika. Zmiany w dodatku poprzedzono badaniami przeprowadzonymi przez MillwardBrown SMG/KRC na temat sposobów poszukiwania pracy przez Polaków. – Dostosowujemy ”Gazetę Praca” zarówno do osób poszukujących pracy, jak i firm rekrutujących. Liczba ogłoszeń publikowanych w dodatku wciąż rośnie. W pierwszym półroczu tego roku wyniosła 45 tysięcy, o 18 procent więcej niż w tym okresie 2004 roku – mówił na piątkowej konferencji prasowej Marek Tretyn, dyrektor sprzedaży reklam i ogłoszeń ”Gazety Wyborczej”. Dodatek jest promowany od niedzieli w TVP (przez trzy kolejne weekendy), w radiach (w poniedziałki) i na 2,2 tys. nośników reklamy zewnętrznej. Hasło kampanii brzmi: ”Łatwiej szukać, łatwiej znaleźć”. Media zaplanował Starlink, z wyłączeniem outdooru, za który odpowiada AMS. Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa.(GK, 05.09.2005)










