National-Geographic.pl po zmianach jest serwisem społecznościowym
28.04.2009, 08:20
Wydawnictwo G+J Polska zmieniło serwis National-geographic.pl i teraz jego najważniejszym celem ma być budowanie społeczności.
National-Geographic.pl to serwis o tematyce podróżniczej i popularnonaukowej. Internauci mogą zostać członkami społeczności National Geographic, dzięki której mogą poznać osoby o podobnych zainteresowaniach, wymienić się informacjami i doświadczeniami. Użytkownicy mogą m.in. archiwizować artykuły, gromadzić punkty, zamieszczać własne teksty, relacje z podróży, fotoblogi i galerie. W serwisie działa Klub Prenumeratora oraz sklep sprzedający książki, albumy, filmy oraz akcesoria podróżnicze, firmowane przez National Geographic. Nowy serwis zastąpił witrynę działającą pod tym samym adresem od 2002 roku. Tworzy go redakcja magazynów ”National Geographic Polska” i ”National Geographic Traveler” oraz redakcja internetowa. Powstał we współpracy z agencją interaktywną Netizens i działem multimediów G+J Polska. Sprzedażą powierzchni reklamowej zajmuje się dział reklamy wydawnictwa G+J oraz sieć ARBOnetwork Polska.(KRZ, 28.04.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










