Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tina" sprzedała po relaunchu 725 tys. egz.

Sprzedaż pierwszego po relaunchu numeru tygodnika "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnęła 725 tys. egz. – wynika z danych własnych wydawcy.

Było to wydanie podwójne, które ukazało się na początku kwietnia br. w nowej makiecie z poszerzoną objętością i w promocyjnej cenie 99 gr (wcześniej 1,30 zł). Kolejny numer również był łączony. Wyniki własne wydawcy muszą jeszcze zostać zgłoszone i zatwierdzone przez ZKDP. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Tiny” w styczniu i lutym br. wyniosło 315 278 egz. (dane ZKDP).

(AW, 27.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.