Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hipermarkety Carrefour w ofercie Internet Media Services

Firma Internet Media Services (IMS), specjalizująca się w nadawaniu muzyki i reklam dźwiękowych dla klientów supermarketów, podpisała umowę z siecią handlową Carrefour.

W ofercie IMS znajduje się teraz 31 hipermarketów Carrefour w największych aglomeracjach w Polsce. To już ósma sieć, po Tesco (50 hipermarketów), Makro (21), Géant (18), Hypernova (13), Albert (100), Minimal (21) i Bomi (4), w której można emitować spoty reklamowe za pośrednictwem IMS. Pierwsze kampanie dźwiękowe przygotowane przez tę firmę w sieci Carrefour ruszą w połowie września.

(KRZ, 05.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.