Agencja G7 autorką nietypowej komunikacji dla marki Cropp
24.04.2009, 08:17
Agencja G7 przygotowała MonohromProjekt, czyli nową komunikację dla marki Cropp.
Właściciel marki, firma LPP, wspiera poprzez te działania młodych artystów ulicznych. Chce dotrzeć do grupy docelowej marki – młodych i twórczych osób. MonohromProjekt zainicjowano przy współpracy z twórcami graffiti – Krikiem i Riamem. Oprócz nowej strategii marki G7 przygotowała virale promujące projekt i artystów, koordynuje projekcje miniserialu animowanego ”Pig doktor” stworzonego przez Krika i Riama pokazywanego w pięciu miastach Polski i w czeskiej Pradze. Przygotowano także wystrój witryn w salonach Cropp i stronę marki Cropp.com. Projekt można śledzić na stronie Monohromprojekt.net i na Youtube.pl. Zwieńczeniem akcji będzie event pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, podczas którego wystąpi zespół Cool Kids of Death.(MŁ, 24.04.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










