Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Domy mediowe nie zarobią na promocji Egiptu

Bez rozstrzygnięcia biuro ds. turystyki Ambasady Egiptu zakończyło przegląd ofert domów mediowych.

Przedstawiciele biura zdecydowali, że dobór i zakup mediów przeprowadzą we własnym zakresie, by zminimalizować koszty kampanii. Działania reklamowe rozpoczną się w maju i obejmą przede wszystkim nośniki reklamy zewnętrznej i środki komunikacji miejskiej. Niewykluczone, że kampania będzie realizowana także w telewizji. W przeglądzie ofert brały udział trzy domy mediowe.

(DOK, 22.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.