Wojciech Mann tym razem lektorem w kampanii marketów budowlanych Nomi
21.04.2009, 08:35
Rozpoczęła się kampania telewizyjna sieci marketów budowlanych Nomi. Do współpracy zaproszono Wojciecha Manna.
Przygotowano trzy 20-sekundowe spoty. Ich narratorem jest Wojciech Mann, który relacjonuje wizyty składane w marketach budowlanych przez różnych klientów. Celem kampanii reklamowej jest wzmocnienie i wyróżnienie marki sklepów na tle marek konkurencyjnych przy zachowaniu strategicznego hasła ”Nomi. Blisko domu”. Emisję spotów (zaplanował dom mediowy Media Group) zamówiono m.in.: w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsacie, TV 4 i TVN Siedem. Filmy wyprodukowane zostały przez studio filmowe M5. Ich kreację zlecono agencji Opus B. Głos Wojciecha Manna w reklamie wykorzystał do tej pory m.in. Allianz Bank, a on sam pojawił się ostatnio w kampanii marki Lipton (Unilever Polska).(DOK, 21.04.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










