Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Mann tym razem lektorem w kampanii marketów budowlanych Nomi

Rozpoczęła się kampania telewizyjna sieci marketów budowlanych Nomi. Do współpracy zaproszono Wojciecha Manna.

Przygotowano trzy 20-sekundowe spoty. Ich narratorem jest Wojciech Mann, który relacjonuje wizyty składane w marketach budowlanych przez różnych klientów. Celem kampanii reklamowej jest wzmocnienie i wyróżnienie marki sklepów na tle marek konkurencyjnych przy zachowaniu strategicznego hasła ”Nomi. Blisko domu”. Emisję spotów (zaplanował dom mediowy Media Group) zamówiono m.in.: w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsacie, TV 4 i TVN Siedem. Filmy wyprodukowane zostały przez studio filmowe M5. Ich kreację zlecono agencji Opus B. Głos Wojciecha Manna w reklamie wykorzystał do tej pory m.in. Allianz Bank, a on sam pojawił się ostatnio w kampanii marki Lipton (Unilever Polska).

(DOK, 21.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.