Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 17, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Focus” w nowej odsłonie graficznej i z nowymi działami

Od majowego wydania miesięcznik popularnonaukowy ”Focus” (G+J Polska) ukazuje się w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi działami.

Największe zmiany graficzne widać na okładce magazynu. Powiększono logo, nad którym umieszczono pasek prezentujący najciekawsze materiały danego wydania. Stałym elementem okładki jest teraz informacja o publikacji z brytyjskiego tygodnika ”New Scientist”, z którym ”Focus” współpracuje od sierpnia ub.r. Wewnątrz magazynu zmodyfikowano natomiast nawigację. Wprowadzono dział Psychologia (m.in. z publikacjami z ”New Scientist”), który współtworzą zapraszani na łamy naukowcy i dziennikarze naukowi. Nowością jest też dział Architektura (z projektami i prototypami budynków XXII wieku, m.in. gmachów, które same zasilają się w energię), a także rubryka Zdjęcie miesiąca. Z ”Focusa” znikną natomiast materiały historyczne. W portfolio wydawnictwa jest bowiem miesięcznik ”Focus Historia”, gdzie czytelnicy mogą znaleźć takie teksty. Zmiany nie wpłynęły na cenę pisma (6,99 zł). Relaunch wspiera kampania reklamowa w Internecie (Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Focus.pl) oraz prasie (”Wprost”, ”Przekrój”). Za kreację i planowanie mediów odpowiada wydawca we własnym zakresie. Średnie rozpowszechnianie płatne razem tytułu w ub.r. wyniosło 120 013 egz. (dane ZKDP).

(AW, 17.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.