Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TCM trafi do oferty firmy At Media

W maju na antenie kanału filmowego TCM po kilkuletniej przerwie pojawią się reklamy, a za ich sprzedaż odpowiedzialna będzie w Polsce firma At Media.

– Agencja ta reprezentuje duży segment rynku kanałów filmowych i oferuje pakiety programowe, w które dobrze wpisuje się profil TCM – mówi Paromity Dey, dyrektor ds. sprzedaży czasu reklamowego w Turner Broadcasting, do którego należy TCM. Kanał ten znajdzie się w ofercie At Media w sprzedaży indywidualnej oraz w pakietach reklamowych: At Max, At Adults, At Men, At Premium i At Your Choice. Reklamy w kanale mają się pojawiać jedynie między filmami. Turner Broadcasting ma w Polsce także Cartoon Network i Boomerang. TCM nadaje w dwóch wersjach: jako całodobowa stacja (od marca 2007 roku) oraz pasmo emitowane w Cartoon Network między 21 a 3. Kanał ten był już w ofercie At Media w latach 1999-2003 razem z Cartoon Network. Później, gdy nadawca zdecydował się powierzyć sprzedaż czasu reklamowego Discovery Media, reklamy z TCM zniknęły. Natomiast Cartoon Network, podobnie jak Boomerang, znajduje się cały czas w ofercie Discovery Media.

(KOZ, 16.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.