Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przebojem telewizji w święta było "Ranczo"

W czasie świąt wielkanocnych najwięcej widzów gromadziły seriale pokazywane przez TVP 1 i TVP 2 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Statystyczny Polak spędzał przed telewizorem w Wielkanoc dziennie 4 godziny i 47 minut.

Najchętniej oglądaną pozycją programową w dniach 11-13 kwietnia br. okazał się serial ”Ranczo”. Emitowana w świąteczną niedzielę w TVP 1 produkcja zgromadziła 7,77 mln widzów dając stacji w tym czasie udział w rynku na poziomie 48,71 proc. ”M jak miłość” oglądało w poniedziałek w TVP 2 5,61 mln widzów (33,93 proc.), ”Barwy szczęścia” (też w poniedziałek) w TVP 2 – 4,18 mln widzów (26,24 proc.), a poniedziałkową ”Plebanię” w TVP 1 – 4,08 mln widzów (36,72 proc.). W pierwszej piątce najchętniej oglądanych programów poza serialami znalazło się jedynie wydanie ”Wiadomości” TVP 1 emitowanie w poniedziałek (4,59 mln widzów; 33,1 proc. udziału w rynku). Podczas świąt wielkanocnych największy udział w rynku miał TVP 1 (21,86 proc. wobec 22,48 proc. w Wielkanoc ub.r.). Udział TVP 2 wynosił 18,11 proc. (18,17 proc.), TVN-u – 15,23 proc. (19,12 proc.), Polsatu – 13,66 proc. (14,75 proc.). Statystyczny Polak spędzał przed telewizorem w czasie świąt 4 godziny i 47 minuty dziennie, czyli o 30 minut mniej niż w ub.r.

(KOZ, 14.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.