Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet telewizyjnych kampanii sieci Obi dla agencji Szwejkowski

Agencja Szwejkowski zdobyła budżet sieci hipermarketów budowlanych Obi.

W przeglądzie ofert pokonała pięć innych agencji – ich nazw nie ujawniono. Szwejkowski ma odpowiadać za kreację i realizację kampanii promocyjnych zaplanowanych w telewizji. Umowa ma obowiązywać do końca br. To pierwsza agencja kreatywna wynajęta w Polsce przez Obi, bo do tej pory firma adaptowała kampanie z Niemiec.

(DOK, 14.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.