Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mój Przepis" - kolejne pismo z przepisami kulinarnymi czytelników

G+J Polska wprowadza magazyn kulinarny z przepisami czytelników - "Mój Przepis". Pomysł na ten magazyn bardzo przypomina istniejący już na rynku i dobrze się sprzedający miesięcznik Burdy -"Przyślij przepis!".

Nowy magazyn G+J Polska składa się z przepisów nadsyłanych przez czytelników miesięcznika ”Moje Gotowanie” oraz użytkowników serwisu Mojegotowanie.pl. Znajdą się w nim m.in. działy: Specjał miesiąca, Na specjalne okazje, Danie z dedykacją, Gotujemy za grosik, Obiad dla rodziny, Moje dzieci to lubią, Moje popisowe danie (przepisy osób, które redakcja podgląda w kuchni podczas przygotowywania ich popisowych dań). Autorzy przepisów, które trafią do ostatniego działu, otrzymają 555 zł, a autorzy pozostałych opublikowanych receptur - 55 zł. Zerowy numer ”Mojego Przepisu” ukazał się jako wydanie specjalne miesięcznika ”Moje Gotowanie”. Został dołączony do wersji bez dodatku dzisiejszego wydania tygodnika ”Naj” (także G+J Polska) i nie podniósł ceny wydania (1,30 zł). Zerowy numer tytułu kulinarnego można też będzie kupić wraz z majowym numerem miesięcznika ”Claudia” (na rynku od 15 kwietnia). Pojawi się w wersji bez dodatku miesięcznika i nie wpłynie na jego cenę (3,90 zł). Objętość zerowego numeru to 52 strony, łączny nakład wynosi 700 tys. egz. Do samodzielnej sprzedaży ”Mój Przepis” zostanie wprowadzony 21 maja w promocyjnej cenie 79 gr. G+J nie ujawnia częstotliwości pisma. Nie komentuje także jego podobieństwa, jeżeli chodzi o koncept, do miesięcznika kulinarnego Burda Media Polska pt. ”Przyślij przepis!”. Redakcja magazynu Burdy także nagradza autorów opublikowanych receptur. Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tytułu w ub.r. wyniosło 896 667 egz., a od września 2008 roku pismo sprzedaje co miesiąc ponad 1 mln egz. (dane ZKDP). Debiut ”Mojego Przepisu” wesprze kampania reklamowa. Magazyn promowany będzie m.in. w spotach telewizyjnych promujących ”Naj” i ”Claudię” (Polsat, TV 4, TVN, TVN Siedem, AXN, BBC Lifestyle, Comedy Central, Hallmark, Kuchnia.tv, MTV, VH1, Viva, Zone Club, Zone Reality), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty). Kreację do kampanii przygotował dział marketingu wydawnictwa, media kupił Starcom.

(AW, 06.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.