Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po relaunchu wzrosła sprzedaż ”Zwierciadła”

Styczniowy, zmieniony numer miesięcznika ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) sprzedał się w nakładzie 92 178 egz., a lutowy w 122 590 egz. – wynika z danych własnych wydawcy.

Styczniowe wydanie ukazało się w odświeżonej makiecie, z nowymi rubrykami, które poszerzyły objętość pisma do ok. 200 stron (wcześniej 184), oraz z nowymi autorami i felietonistami. Wydawca zakładał, że zmiany rozszerzą grupę docelową pisma i podniosą sprzedaż do ok. 90 tys. egz. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Zwierciadła” w ub.r. wyniosło 77 793 egz. (dane ZKDP).

(AW, 06.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.