Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Change Connections opracowała nowy system komunikacji BTL dla Netii

Agencja Change Connections opracowała nowy system komunikacji BTL dla firmy Netia i wykorzystuje go w kampanii "W Netii o 26 zł taniej niż w TP SA".

Agencja przygotowała nowy, spójny system graficzny dla wszystkich materiałów BTL operatora. Są one obecnie wykorzystywane w kampanii, której celem jest promowanie Netii jako alternatywy dla TP SA. Trafiły do salonów partnerów Netii i przedstawicieli handlowych. Projekt jest pierwszym efektem współpracy firm po wygraniu w lutym przez Change przetargu na obsługę budżetu BTL Netii.

(MŁ, 03.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.