"Tina" w nowej makiecie i promocyjnej cenie
01.04.2009, 08:22
Najnowsze wydanie tygodnika "Tina" (Wydawnictwo Bauer) ma nową makietę i promocyjną cenę.
Wydanie ”Tiny”, które od dzisiaj jest na rynku, jest numerem podwójnym. Liczy 100 stron, poszerzono w nim najważniejsze działy: kulinarny, zdrowotny, o urodzie, modzie, prawie i psychologii. Pismo ma grubszą okładkę (Galerie Art 130 g/qm) i najlepszy w segmencie papier (Grapho Prestige). Wydaniu towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radiu (RMF FM) i punktach sprzedaży prasy. Wielkanocna ”Tina” ukazała się w promocyjnej cenie 99 groszy (wcześniej 1,30 zł) i wyższym nakładzie - 720 tys. egz. (średni nakład jednorazowy w ub.r. to 513 485 egz.). Wydawca nie ujawnia, jak długo potrwa promocja cenowa. Przypomnijmy, że ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA), przechodząc 5 lutego na nową częstotliwość (z tygodnika przekształciła się w dwutygodnik), także potaniała do 99 groszy i zwiększyła objętość do 84 stron. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Tiny” w styczniu br. wyniosło 318 175 egz. (dane ZKDP).(AW, 01.04.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










