Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca ”Wprost” sprzedaje e-wydania za pomocą własnej platformy

AWR ”Wprost” uruchomił własną platformę do obsługi prenumeraty elektronicznych wydań tygodnika ”Wprost”.

E-wydanie kosztuje 2,50 zł, czyli o 3 zł mniej, niż wersja drukowana. Usługę udostępniono pod adresem Ewydanie.wprost.pl. Wydawca chce w ten sposób w najbliższych miesiącach pozyskać kilkuset prenumeratorów. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w styczniu br. wyniosło 129 010 egz. (dane ZKDP).

(AW, 01.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.