Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Contacts przejmuje budżet internetowy Peugeota i Citroëna

Agencja interaktywna Media Contacts (Havas) zwyciężyła w przetargu na zakup i planowanie mediów w Internecie dla PSA (Peugeot i Citroën).

Media Contacts przejmie obsługę kampanii internetowych marek PSA z początkiem maja. Do tej pory koncern współpracował w tym zakresie z Fastbridge, działem internetowym Initiative Warszawa.

(MŁ, 01.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.