Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ballmer Człowiekiem Mediów 2009 według Cannes Lions

Steve Ballmer, szef koncernu Microsoft, zostanie uhonorowany tytułem Człowieka Mediów 2009 Roku podczas tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions.

Ballmer przejął stery amerykańskiego koncernu od Billa Gatesa latem ub.r. Nagrodę odbierze 24 czerwca w czasie ceremonii wręczenia canneńskich Lwów w kategoriach Press, Design i Cyber. Od 2002 roku Microsoft jest sponsorem Cannes Lions.

(LL, 01.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.