Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Główny Inspektorat Farmaceutyczny zakwestionował kampanię Sanofi-Aventis

Główny Inspektorat Farmaceutyczny wezwał firmę Sanofi-Aventis do przerwania kampanii reklamowej. Mogła ona naruszać obowiązujące przepisy w zakresie reklamy produktów leczniczych.

Chodzi o reklamę Bi-Profenidu na folderach reklamowych skierowaną przede wszystkim do osób uprawnionych do wystawiania recept. Wątpliwości Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego wzbudziły stwierdzenia, że lek działa szybciej od innych niesterydowych leków przeciwzapalnych, i że został udowodniony ”podwójny mechanizm działania ketoprofenu – obwodowy i centralny”. Uznano, że oba komunikaty mogły wprowadzić odbiorców w błąd.

(DOK, 31.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.