Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet event marketingu PKN Orlen dla agencji Live

Agencja marketingu zintegrowanego Live wygrała przetarg PKN Orlen i odpowiada za obsługę akcji event marketingu w 2009 roku.

Do zadań agencji Live należy w pierwszej kolejności kreacja, realizacja i promocja Orlen Monster Jam, czyli trzygodzinnego show, w którym wykorzystane mają być półciężarówki. Event zaplanowany na 30 maja br. odbędzie się na Stadionie Śląskim w Chorzowie.

(DOK, 31.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.