Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania reklamowa usługi autodealingu Alior Banku

Pod hasłem ”Odmarżacz walutowy” wystartowała kampania reklamowa promującą nową innowacyjną usługę Alior Banku – autodealing dla firm.

Dzięki niej klienci mogą skorzystać z oferty zakupu i sprzedaży walut bez marży banku, o ile zadeklarują, że w ciągu sześciu miesięcy przeniosą 75 proc. swoich obrotów gospodarczych do Alior Banku. Kampania reklamowa potrwa do końca kwietnia 2009 roku. Prowadzona jest w prasie (głównie dzienniki), Internecie oraz radiu. Reklamy przygotowała PZL. Media zaplanował i zakupił Maxus.

(MŁ, 30.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.