”Kontakt” w TVP 2 przyciąga tylko 620 tys. widzów
Pierwsze trzy wydania programu interwencyjno-reporterskiego ”Kontakt” w TVP 2 przyciągały średnio 620 tys. osób. Ale widownia rośnie.
”Kontakt” jest nadawany od 23 marca od poniedziałku do czwartku o 17.30. Udział Dwójki w rynku wynosił w tym czasie średnio 5,15 proc. (5,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49) – to dużo mniej, niż osiąga konkurencja. Emitująca ”Temat dnia” i ”Klan” Jedynka ma bowiem 39,43 proc., TVN – 21 proc. (”Sędzia Anna Maria Wesołowska” i ”Sąd rodzinny”), a Polsat – 10,45 proc. (serial ”Ostry dyżur”). Pierwszy odcinek ”Kontaktu” miał 540 tys. widzów, drugi – 600 tys., a trzeci – 710 tys. Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 27.03.2009)










