Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN chce sprzedać w Cannes filmy i seriale, Polsat tylko kupuje

TVN jedzie na targi telewizyjne MIPTV do Cannes przede wszystkim z filmami oraz serialami fabularnymi i dokumentalnymi.

W przypadku filmu ”Kochaj i tańcz” TVN chciałby zawrzeć umowy na jego dystrybucję kinową. Ponadto zamierza sprzedać do rozpowszechniania w telewizjach filmy: ”Tylko mnie kochaj”, ”Świadek koronny” i ”Nigdy w życiu”. Zaprezentuje też w Cannes nieemitowany jeszcze fabularyzowany dokument ”Generał” i serial pod tym tytułem. Innymi serialami, które TVN pokaże na targach, są: ”Magda M.”, ”Detektywi”, ”Kryminalni”, ”Odwróceni”, ”Twarzą w twarz”, ”39 i pół”, ”Teraz albo nigdy” oraz nienadawany jeszcze ”Naznaczony”. Serialową ofertę uzupełni animowana produkcja dla dzieci emitowana w TVN Style – ”Przytulaki”. Stacja zaprezentuje również wiele filmów i seriali dokumentalnych (większość wyprodukowano dla należącego do Discovery Networks kanału Discovery Historia, z którym TVN współpracuje programowo). Oprócz filmu ”Trzech kumpli” będą to m.in.: ”Wielkie ucieczki”, ”Dworzec Gdański”, ”Himalaiści”, ”Emigranci”, ”Flota duchów”, ”Na tropach tajemnic” oraz ”Sekrety i skarby”. W ofercie znajdą się programy: ”Pascal po prostu gotuj” i ”Misja Martyna”. Prezentacji własnych produkcji na targach w Cannes nie planuje natomiast Polsat. Jego przedstawiciele jadą do Cannes, by podtrzymać kontakty z czołówką producentów i zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku. Targi MIPTV zaczną się w niedzielę i potrwają do piątku.

(RUT, 27.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.