Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przedłużono termin składania prac na konkurs KTR

Do 6 kwietnia przedłużono termin składania prac na Polski Konkurs Reklamy KTR 2009.

Jury konkursu oceni prace w dwóch etapach. Zgłoszenia będą pogrupowane w kategoriach: Reklama drukowana, Reklama film/radio, Warsztat tv/radio, Design, Kampania, Ilustracje, Media interaktywne, Active Advertising, Foto. Pierwszy etap głosowania przeprowadzony zostanie online na platformie konkursowej. Nominowanym w ten sposób pracom jury przyzna nagrody na posiedzeniu 23 kwietnia w warszawskiej Królikarni. Listę zwycięzców poznamy natomiast na gali 29 kwietnia. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

(ZAW, 27.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.