BBDO Warszawa reaktywuje dział Proximity
27.03.2009, 08:10
Agencja reklamowa BBDO Warszawa chce do połowy roku odbudować dział Proximity.
Pierwszym krokiem jest utworzenie w strukturach firmy wewnętrznego działu internetowego, który realizuje działania online dla obecnych klientów agencji. Na jego czele stoi Marcin Tomczak, interactive manager, wcześniej związany z agencją Orbita. Wspomaga go dział DTP i współpracująca z BBDO Warszawa agencja Orbita. Proximity ma się specjalizować w kreacji i realizacji działań z zakresu marketingu 360 stopni, a w pełnym składzie ma działać jeszcze w pierwszej połowie roku. Przypomnijmy, że Grupa BBDO w związku z utratą w 2006 roku jednego z największych klientów - Telekomunikacji Polskiej SA – była zmuszona do przeprowadzenia restrukturyzacji. By zoptymalizować koszty, odwołano wówczas zarząd Proximity, a jego kompetencje przejęło kierownictwo BBDO: Przemysław Bogdanowicz i Ewa Duda-Maciejewska. Liczbę osób zatrudnionych w Proximity zredukowano wówczas o połowę - do siedmiu.(DOK, 27.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










