”Najśmieszniejsze momenty świata” Polsatu przegrywają z konkurencją
Po trzech odcinkach program rozrywkowy ”Najśmieszniejsze momenty świata” w Polsacie przegrywa z konkurencją – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Program prezentujący amatorskie filmy z zabawnymi zdarzeniami gromadzi średnio 1,23 mln widzów. Jest emitowany w soboty o 15.15, dając stacji 13,06 proc. udziału w rynku. To mniej, niż osiągają w tym czasie konkurencyjne telewizje. Jedynka ma 24,20 proc. (m.in. transmisje sportowe i powtórki serialu ”Ojciec Mateusz”), TVN - 15,19 proc. (powtórki serialu ”Brzydula”), a Dwójka – 14,29 proc. (powtórki programu rozrywkowego ”Kocham Cię Polsko”). Udział Polsatu w grupie komercyjnej wynosi 15,29 proc.(RUT, 25.03.2009)










