Agencja Netizens zrealizowała dwie kampanie dla Unilever Polska
24.03.2009, 08:20
Agencja interaktywna Netizens przygotowała serwis produktowy (Signalwhitenow.pl) i kampanię internetową promującą markę pasty do zębów Signal (Unilever Polska).
Kampania prowadzona jest w serwisach kobiecych, plotkarskich i społecznościowych (m.in. Gazeta.pl, Fotka.pl, Kobieta.pl, Polki.pl, Wizaz.pl, Pudelek.pl, Lansik.pl) i potrwa do początku maja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Agencja Netizens przygotowała też dla Unilever Polska serwis internetowy Efektczekolady.pl, będący pierwszym etapem akcji promującej perfumy dla kobiet Axe Dark Tempation. Na stronie znajdują się filmy wideo autorstwa agencji reklamowej G7.(ZAW, 24.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










