Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Netizens zrealizowała dwie kampanie dla Unilever Polska

Agencja interaktywna Netizens przygotowała serwis produktowy (Signalwhitenow.pl) i kampanię internetową promującą markę pasty do zębów Signal (Unilever Polska).

Kampania prowadzona jest w serwisach kobiecych, plotkarskich i społecznościowych (m.in. Gazeta.pl, Fotka.pl, Kobieta.pl, Polki.pl, Wizaz.pl, Pudelek.pl, Lansik.pl) i potrwa do początku maja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Agencja Netizens przygotowała też dla Unilever Polska serwis internetowy Efektczekolady.pl, będący pierwszym etapem akcji promującej perfumy dla kobiet Axe Dark Tempation. Na stronie znajdują się filmy wideo autorstwa agencji reklamowej G7.

(ZAW, 24.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.