Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Trendy 2009: Grand Prix dla Mediaedge:cia i MTV

Projekty "Łaciate krowy live" domu mediowego Mediaedge:cia i "Zegar reklamowy" MTV Networks Polska nagrodzono Grand Prix podczas dziewiątej edycji ogólnopolskiego konkursu Media Trendy.

Człowiekiem mediów został Edward Miszczak, wiceprezes ds. programowych TVN SA, medium roku – Nasza-klasa.pl, a za wydarzenie roku uznano wycofanie się Ruperta Murdocha z Polski. Po raz pierwszy w konkursie Media Trendy przyznano tytuł Young Media Lions. Przypadł on Karolinie Fiszer i Annie Markowskiej z Initiative Warszawa. To nagroda dla młodych media plannerów (w wieku poniżej 28 lat), którzy mieli przygotować strategię mediową na zadany brief. Zwyciężczynie będą reprezentować nasz kraj na tegorocznym międzynarodowym festiwalu reklamy w Cannes. Ponadto w Young Media Lions wyróżniono: Ewę Tumanow i Monikę Więch z MediaCom Warszawa oraz Katarzynę Szeję i Łukasza Jakubowskiego z AtMedia. Podczas wczorajszej gali w warszawskim Teatrze Capitol wręczano nagrody domom mediowym - w części konkursu pt. Innowacje w planowaniu mediów oraz mediom - Innowacje w mediach. W pierwszej grupie nagrody odebrali: Starcom za ”Tyskie flagi” (innowacyjne wykorzystanie miksu mediów), MediaCom Warszawa za ”Studio Wella” (innowacyjne wykorzystanie telewizji), Maxus za ”Rolety zaciemniające Velux” (innowacyjne wykorzystanie kina) oraz za projekt ”Londyńczycy” (innowacyjne wykorzystanie prasy), MPG za ”Toshiba Led” (innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej), Mediaedge:cia - ”Łaciate krowy live” (innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych), ZenithOptimedia Group - ”Desperados” (innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej), Mediaedge:cia - ”Ikea znów w centrum Warszawy” (innowacyjny plan mediów z wykorzystanie sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów). Nie przyznano nagród w kategoriach innowacyjne wykorzystanie radia i innowacyjne wykorzystanie mediów w marketingu społecznym. Natomiast wyróżnieni zostali: ZeinithOptimedia za ”Play - Data Card” i Universal McCann za ”Launch 36.6” (innowacyjne wykorzystanie miksu mediów), Mediaedge:cia - ”Nivea Diamond Gloss” (innowacyjne wykorzystanie kina), Starcom -”Cappy – Spacerownik” (innowacyjne wykorzystanie prasy), Mindshare Polska - ”Citylajf” oraz Starcom - ”Coca-Cola Zero Day” (innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych). Media nagrodzone za innowacje to: Discovery Channel za ”Species. Praktyczny przewodnik po świecie młodych mężczyzn” (autopromocja i promocja medium), Grupa Time ”Wystylizuj Puotcka” (niekonwencjonalne wykorzystanie medium), MTV Networks Polska ”Zegar reklamowy” (innowacyjna zmiana), Agora SA - ”Cud w Nikiszu, czyli jak ludziom urosły skrzydła” (marketing społeczny), Sfera – MegaTotal.pl – informacyjna społeczność muzyczna (debiut roku). Wyróżniono także: Wirtualną Polskę za ”Prościej do...” - launch DoCelu.pl (autopromocja i promocja medium) oraz Agorę za akcję społeczną ”Umierać po ludzku” (marketing społeczny). (więcej) Zobacz też: - W Internecie można podglądać krowy, które dają mleko Łaciate - Grand Prix Media Trendy 2008: Starcom i "Gazeta Wyborcza Katowice" - Grand Prix Media Trendów dla DDB Warszawa i ITI Neovision

(MŁ, 23.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.